Γιατί είναι κομβικός ο ρόλος της Κορίνθου στην επαναλειτουργία τις σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο;

Η πολυαναμενόμενη επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος – Αργος – Ναύπλιο είναι ένα θέμα προτεραιότητας για την  Περιφέρεια Πελοποννήσου, η οποία  απέστειλε πρόσκληση για ένταξη στο ΕΣΠΑ που είναι το πρώτο βήμα για την ένταξη του έργου στα ευρωπαϊκά διαρθρωτικά προγράμματα. , διασφαλίζοντας πιστώσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Στην Κόρινθο , σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα υπάρχει το κέντρο ελέγχου, που θα εποπτεύει την λειτουργία όλων των συστημάτων, ενώ θα εγκατασταθεί και σύστημα σηματοτεχνικής εξασφάλισης επιπέδου Sil-4. 

Ποια έργα περιλαμβάνονται – Κομβικός ο ρόλος της Κορίνθου 

Σύμφωνα με την Περιφέρεια : «Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης δράσης περιλαμβάνονται παρεμβάσεις αναβάθμισης επί της υφιστάμενης μετρικής γραμμής Κόρινθος – Αργος, καθώς και του κλάδου Άργους – Ναυπλίου, οι οποίες στοχεύουν στα εξής:

-Αναβάθμιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών της γραμμής μέσω της χρήσης σύγχρονων ελαστικών υποθεμάτων και σκύρων γραμμής ανώτερης ποιότητας.

-Αναβάθμιση της αξιοπιστίας της γραμμής από πλευράς ταχύτητας κυκλοφορίας και άνεσης επιβατών, μέσω της εκτέλεσης σιδηροδρομικών εργασιών επί της γραμμής.

-Αναβάθμιση του επιπέδου ασφάλειας κυκλοφορίας μέσω της εγκατάστασης συστήματος σηματοτεχνικής εξασφάλισης επιπέδου Sil-4, στους Σταθμούς Κορίνθου και Άργους με το οποίο ελέγχονται αυτόματα οι διαδρομές και γίνονται απομακρυσμένοι χειρισμοί.

Αυτόματες ισόπεδες διαβάσεις

Στο έργο περιλαμβάνεται και η εγκατάσταση 42 νέων αυτόματων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων (ΑΣΙΔ) που θα αποτελούνται από υλικά τεχνολογίας Sil-4. Η λειτουργία όλων των συστημάτων θα εποπτεύεται από κέντρο ελέγχου στον Σ.Σ. Κορίνθου και η μεταφορά δεδομένων θα γίνεται μέσω οπτικής ίνας. Στόχος είναι η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής ασφάλειας και της αύξησης της ταχύτητας των διερχόμενων τρένων.

Παράλληλα θα γίνουν έργα ασφάλειας επί των μεταλλικών γεφυρών, με τη τοποθέτηση πεζοδρομίων, αναβάθμιση των αποβαθρών και του περιβάλλοντος χώρου των Σταθμών Χιλιομοδίου, Μυκηνών και Αργους, αλλαγή της εσωτερικής διαρρύθμισης των κτηρίων των σταθμών Μυκηνών και Αργους και ανακατασκευή του Σ.Σ. Χιλιομοδίου, ώστε να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προδιαγραφές.»

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ