Ευκαιρία και για παραγωγούς & επιχειρήσεις της Κορινθίας οι «εβδομάδες προβολής» των προϊόντων μεσογειακής διατροφής και πολιτισμού

Πρωτοπορεί το Λεωνίδιο και κάνει βήματα μπροστά, στον πολιτισμό! Στην περιοχή λειτουργεί ένα πλαίσιο προβολής και ανάδειξης του καταδυτικού πάρκου και του αναρριχητικού ως θεματικών μορφών τουρισμού, οι οποίες προσελκύουν πληθώρα επισκεπτών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Την περιοχή  επισκέφθηκε την περασμένη Παρασκευή η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αννα Καλογεροπούλου, η οποία ενημερώθηκε για τις δράσεις πολιτισμού που γίνονται εκεί. Συζητήθηκαν επίσης και τα σημαντικά φεστιβάλ, όπως το “Μελιτζάzz” στο Λεωνίδιο και το πολιτιστικό φεστιβάλ “Παρατυρό” στον Τυρό.

Συνάντηση και ενημέρωση Δημοτικών Αρχών και Επιμελητηρίων

Χθες Δευτέρα η Αντιπεριφερειάρχης και η προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης του Τμήματος Τουρισμού Κανέλα Καράμπελα είχαν συνάντηση με δημάρχους, αντιδημάρχους, προέδρους και εκπροσώπους των Επιμελητηρίων στο πλαίσιο της οργάνωσης “εβδομάδων προβολής” των προϊόντων μεσογειακής διατροφής, καθώς και του πολιτιστικού αποθέματος και των τουριστικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Στις εβδομάδες προβολής μπορούν να φιλοξενηθούν Πελοποννήσιοι παραγωγοί, τυποποιητές, επιχειρηματίες τουρισμού, καθώς και start up επιχειρήσεις.

Στη συνάντηση παρών ήταν και ο επιχειρηματίας Παύλος Ευμορφίδης, ιδιοκτήτης της διεθνους εταιρείας Cocomat, ο οποίος προτίθεται να φιλοξενήσει τις εβδομάδες προβολής στα καταστήματά του ανά την Ευρώπη που βρίσκονται στα πιο κεντρικά σημεία μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων όπως το Βερολίνο, το Ντίσελντορφ, το Αμστερνταμ και η Βαρκελώνη, όπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια.

Η Αντιπεριφερειάρχης δήλωσε σχετικά: «αθροίζοντας δυνάμεις στους δύσκολους καιρούς της πανδημίας και λαμβάνοντας υπ’ όψιν πως οι διεθνείς εκθέσεις θα είναι φέτος ανύπαρκτες -ή πολύ περιορισμένες-, η υιοθέτηση νέων πρακτικών και εναλλακτικών ενεργειών εξωστρέφειας (πέραν από τις διαδικτυακές εκθέσεις, που ενδείκνυνται κυρίως για προβολή των υπηρεσιών και όχι τόσο των προϊόντων) μπορεί να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες προβολής, παρουσίασης και επικοινωνίας των πελοποννησιακών προϊόντων και κατ’ επέκταση του πολιτισμού μας και γαστρονομικού μας πλούτου».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ