Ο Γιώργος Ψυχογιός ρωτά ξανά μαζί με άλλους Βουλευτές για την άμεση στήριξη του κλάδου των ταξί

Ερώτηση προς τους Υπουργούς Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Υποδομών και Μεταφορών και Τουρισμού κατέθεσαν 53 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία μεταξύ των οποίων και ο βουλευτής του νομού μας κ. Γιώργος  Ψυχογιός, σχετικά με τη δυσμενή θέση στην οποία έχουν περιέλθει επαγγελματίες και μισθωτοί εργαζόμενοι στα ταξί . Η παραπάνω παρέμβαση έρχεται σε συνέχεια Αναφοράς που είχε κατατεθεί προς τα συναρμόδια Υπουργεία από τους βουλευτές Πελοποννήσου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στη βάση επιστολής του Περιφερειακού Συμβουλίου Ταξί Πελοποννήσου, αλλά και μιας σειράς κινήσεων «για την στήριξη και ελάφρυνση ενός κλάδου με χιλιάδες επαγγελματίες και εργαζόμενους, που επλήγη καταλυτικά από την πανδημία και εγκαταλείφθηκε απελπιστικά από την κυβέρνηση.», όπως αναφέρει το κόμμα και μας γνωστοποιεί ακόμη πως όπως επισημαίνουν οι βουλευτές:

– Ένας από τους κλάδους που πλήττονται ιδιαίτερα από την πανδημία του COVID – 19 είναι οι επαγγελματίες και οι μισθωτοί οδηγοί ταξί. Την περίοδο της καραντίνας, τα περισσότερα ταξί ακινητοποιήθηκαν μειώνοντας το έργο τους κατά 90%. Στη συνέχεια, το καλοκαίρι η τουριστική κίνηση κινήθηκε σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, με αποτέλεσμα η πλειονότητα των οδηγών ταξί, επαγγελματιών και μισθωτών, με μεγάλη δυσκολία να συμπληρώνουν τα προς το ζην.

– Οι μισθωτοί οδηγοί ταξί απασχολούνται με εξαρτημένη σχέση εργασίας για διάστημα από 2 έως 9 μήνες και κατόπιν εντάσσονται σε καθεστώς ανεργίας, λαμβάνοντας το αντίστοιχο επίδομα. Ιδιαίτερα οι μισθωτοί οδηγοί ταξί που εργάζονται σε αμιγώς τουριστικούς προορισμούς της χώρας συνιστούν εκ των πραγμάτων μια συγκεκριμένη κατηγορία μισθωτών εργαζομένων στον τουρισμό. Μέχρι στιγμής και σε αντίθεση με άλλους επαγγελματικούς κλάδους, οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι δεν έχουν ενταχθεί στη ρύθμιση για τα μειωμένα ένσημα, θέτοντας εκ των πραγμάτων θέμα άνισης, δυσανάλογης και δυσμενούς μεταχείρισης ορισμένων κατηγοριών εργαζομένων και ευθέως θίγονται οι συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αναλογικότητας.

Μετά τα παραπάνω,  ερωτήθηκαν  οι αρμόδιοι Υπουργοί:

  • Γιατί δεν έχουν εντάξει ακόμα τους μισθωτούς οδηγούς ταξί στις ρυθμίσεις για τη στήριξη των πληττόμενων λόγω κορωνοϊού εργαζομένων, δίνοντάς τους το δικαίωμα καταβολής επιδόματος ανεργίας ακόμα και με 50 ένσημα;
  • Θα προχωρήσουν  άμεσα στη μείωση των απαιτούμενων ενσήμων για τη καταβολή επιδόματος ανεργίας στους εν λόγω εργαζόμενους;
  • Θα καταβάλλουν έκτακτη ενίσχυση στους επαγγελματίες οδηγούς ταξί;»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ