Σε συνεργασία με Δήμους και φορείς θα επιτευχθεί το στρατηγικό σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου για το 2021

 Σπύρος Καραβούλης – Αθηνά Κόρκα – Σοφία Φιλιππίδου εκπροσώπησαν την Κορινθία στην διαδικτυακή ειδική, θεματική συνεδρίαση της διαπαραταξιακής επιτροπής τουρισμού

 

Ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου Σπύρος Καραβούλης,  συμμετείχε μαζί με την Αντιπεριφερειάρχη Πολιτισμού και Παιδείας Αθηνά Κόρκα  και την Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Κορινθίας Σοφία Φιλιππίδου, μεταξύ άλλων,  στη χθεσινή  διαδικτυακή ειδική, θεματική συνεδρίαση της διαπαραταξιακής επιτροπής τουρισμού όπου η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Άννα Καλογεροπούλου, με τους συνεργάτες της παρουσίασαν μια ολοκληρωμένη πρόταση, που συνιστά το στρατηγικό σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου για το 2021.

Η A. Καλογεροπούλου τόνισε ότι το νέο μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης της Πελοποννήσου εστιάζει σε ψηφιακά μέσα και θεματικές μορφές τουρισμού ενώ απαιτεί συνέργειες από την κυβέρνηση, τους δήμους, την Περιφέρεια και τους φορείς.

«Στόχος μας», τόνισε η Αντιπεριφερειάρχης, είναι «να ενισχύσουμε το brand της Πελοποννήσου ως ασφαλούς τουριστικού προορισμού απέναντι στην πανδημία, μέσω της βελτίωσης των υγειονομικών πρωτοκόλλων».

Το προσχέδιο κατανομής δράσεων τουριστικής προβολής και αγροδιατροφικών προϊόντων για το 2021 έτυχε αποδοχής από τους συμμετασχόντες, οι οποίοι εξέθεσαν τις απόψεις και τις ιδέες τους αναφορικά με τις δράσεις αυτές, ενώ έγινε και απολογισμός του προηγούμενου έτους.

Οι πυλώνες στους οποίους εργάζεται η ομάδα Τουρισμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου αυτό το διάστημα, όπως ανακοινώθηκαν , είναι:

– Ο προγραμματισμός των δράσεων της τουριστικής προβολής για το 2021.

– Ο σχεδιασμός στρατηγικού marketing του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Πελοποννήσου, το οποίο θα ενσωματωθεί στην τουριστική προβολή και θα ακολουθείται με συνέπεια, συνέχεια και συνεργασίες.

– Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του Ολοκληρωμένου Περιφερειακού

Συστήματος Διαχείρισης Προορισμού (DMS) τουριστικού ενδιαφέροντος το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα καλύτερης προβολής του τουριστικού προορισμού Πελοπόννησος, σε συνδυασμό με τη δημιουργία του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης του Προορισμού (DMO), ο οποίος αποτελεί μια συλλογική δομή με σκοπό την διαχείριση, την προώθηση και την αντικειμενική πληροφόρηση για το σύνολο του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου.

Στη σημερινή σύσκεψη συζητήθηκαν επίσης, η ίδρυση τοπικών Παρατηρητηρίων Τουρισμού, καθώς και η λειτουργία και η ανάπτυξη των info kiosks.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ