Μία ξεχωριστή Ημερίδα το Σάββατο στο δημοτικό θέατρο Κορίνθου απευθυνόμενη στους Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και όχι μόνο…..

Ημερίδα με θέμα “Η Πανεπιστημιακή Εκπαιδευτική Πολιτική, η Σχολική Εκπαίδευση και η Κατάρτιση της Κορίνθου, πόλης που μαθαίνει , συνομιλούν” θα πραγματοποιηθεί το προσεχές   Σάββατο, 7 Μαΐου 2022, 9.00-14.30, Δημοτικό Θέατρο της Κορίνθου.

Αναφέρονται σχετικά, μεταξύ άλλων στο δελτίο Τύπου, τα εξής:

“Μετά από τρεις -αναγκαστικά εξ αποστάσεως- διοργανώσεις ημερίδων και μία -για τον ίδιο λόγο- εξ αποστάσεως συν-διοργάνωση ημερίδας, μετά από την υλοποίηση ενός δια ζώσης φεστιβάλ, διοργανώνεται η πρώτη δια ζώσης ημερίδα της Κορίνθου Πόλης που Μαθαίνει.

Το ερώτημα που αβίαστα προκύπτει είναι γιατί να πραγματοποιηθεί τώρα η ημερίδα με θέμα «Η πανεπιστημιακή εκπαιδευτική πολιτική, η σχολική εκπαίδευση και η κατάρτιση της Κορίνθου Πόλης που Μαθαίνει συνομιλούν».

Μια πρώτη απάντηση είναι το ότι η Εκπαιδευτική Πολιτική του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (Κόρινθος) έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη προετοιμασία και στην ένταξη της Κορίνθου στο Παγκόσμιο Δίκτυο της UNESCO των Πόλεων που Μαθαίνουν καθώς και στη δραστηριοποίηση εν συνεχεία της Κορίνθου στο πλαίσιο αυτό.

Μια δεύτερη απάντηση είναι το ότι ο διατομεϊκός διάλογος των φορέων της εκπαίδευσης –και όχι μόνο- βρίσκεται στον πυρήνα της Διά Βίου Μάθησης και συνεπακόλουθα των Πόλεων που Μαθαίνουν.

Μια τρίτη απάντηση είναι το ότι συχνά υπάρχει έλλειμμα αλληλεπίδρασης μεταξύ των φορέων της εκπαίδευσης όπως και της κατάρτισης αλλά και μεταξύ τους, ακόμα και σε μια μεσαίου μεγέθους ελληνική πόλη, όπως η Κόρινθος, στην οποία η επικοινωνία μπορεί να γίνει πολύ εύκολα: η απόσταση μεταξύ των εδρών των φορέων αυτών είναι της τάξεως των εκατοντάδων μόνο μέτρων.

Μια τέταρτη απάντηση είναι ότι η ημερίδα πραγματοποιείται γιατί υπάρχει μεγάλη ανάγκη για τις αλληλεπιδράσεις που προαναφέρθηκαν καθώς και για τη συνεπαγόμενη σύνθεση και δικτύωση, η οποία μπορεί να προκύψει από αυτές.

Αν λάβουμε, επίσης, υπόψη την ανθρωπιστική προσέγγιση της Διά Βίου Μάθησης της UNESCO, τότε μια πέμπτη απάντηση είναι η αναγκαιότητα για την ανάδειξη όλων των μορφών μάθησης με τον διάλογο που προαναφέρθηκε και ιδιαίτερα με τους λιγότερο γνωστούς ή περισσότερο απαξιωμένους.

Στο πλαίσιο αυτό, θα πρέπει, τέλος, να επισημανθεί ότι η ποιοτική εκπαίδευση αποτελεί τον 4ο βασικό στόχο από τους δεκαεπτά της βιώσιμης ανάπτυξης, όπως αυτοί διαμορφώθηκαν το 2015 από τον ΟΗΕ.

Με την ημερίδα δεν επιδιώκουμε να αντικαταστήσουμε ή να υποκαταστήσουμε κανέναν φορέα εκπαίδευσης ή κατάρτισης της Κορίνθου, αλλά, αντιθέτως, θέλουμε να παράσχουμε ένα βήμα αλληλοτροφοδότησης, δικτύωσης και μάθησης για όλους τους σχετιζόμενους πολίτες και φορείς της.

Η ημερίδα απευθύνεται στην εκπαιδευτική κοινότητα όλων των βαθμίδων (πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας, τριτοβάθμιας) καθώς και στους ασχολούμενους με όλες τις μορφές κατάρτισης (αρχικής, συνεχιζόμενης).”

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ