Ο επικεφαλής του συνδυασμού “Πρώτα η Πελοπόννησος” Μανώλης Μάκαρης σε δελτίο Τύπου, που μας απέστειλε χθες, με την σχετική φωτογραφία, αναφέρει τα εξής:
“Στην συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου στις 16/12, η παράταξή μας επισήμανε το σοβαρό ζήτημα της μη αξιοποίησης του Destination Marketing System (DMS) της Περιφέρειας Πελοποννήσου, το οποίο κόστισε 1 εκατομμύριο ευρώ και εγκαινιάστηκε πριν από ακριβώς ένα χρόνο. Παρά τη σημαντική αυτή επένδυση, το DMS παραμένει ελλιπές σε περιεχόμενο και πρακτικά αναξιοποίητο, αδυνατώντας να εξυπηρετήσει τον αρχικό του στόχο: την ψηφιακή προβολή και την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου. Ενδεικτικά αναφέραμε ότι για τον μήνα Ιανουάριο 2025 δεν υπάρχει καταχωρημένη καμία εκδήλωση στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.
(https://www.visitpeloponnese.com/el/boxed/imerologio-ekdiloseon)
Για την πλήρη αξιοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας DMS είναι απαραίτητο να γίνουν τα κάτωθι:
1.Να υπάρξει συνεργασία με τους δήμους, τους πολιτιστικούς συλλόγους και τους τοπικούς φορείς έτσι ώστε έγκαιρα να υποβάλλονται και να καταχωρούνται στην πλατφόρμα όλες οι εκδηλώσεις.
2.Να πραγματοποιείται τακτική ενημέρωση της πλατφόρμας έτσι ώστε να διατηρείται αμείωτο το ενδιαφέρον των διαδικτυακών επισκεπτών και των τουριστών.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου οφείλει να αξιοποιήσει όλα τα διαθέσιμα εργαλεία και τις επενδύσεις για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της. Είναι ζήτημα όχι μόνο αποδοτικότητας, αλλά και σεβασμού στους δημόσιους πόρους.
Μανώλης Μάκαρης
Επικεφαλής Περιφερειακής Παράταξης «Πρώτα η Πελοπόννησος»