Παν. Ρουστέμης: “Ο αγώνας ήταν δύσκολος. Είμαστε ευχαριστημένοι με την απόδοσή μας, είναι κάτι που μένει στην ιστορία..” Δήλωση του πρώτου Έλληνα νικητή στο ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ στην hmerisiakorinthou.gr

Μετά από έναν δύσκολο και απαιτητικό αγώνα, ο Κορίνθιος οδηγός αγώνων Παναγιώτης Ρουστέμης, οδηγώντας το SKODA RS Rally 2 και με συνοδηγό τον Χρήστο Μπακλώρη, αναδείχθηκε πρώτος μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων, στη 12η θέση της γενικής κατάταξης στο φετινό, ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, δικαιώνοντας τις προσδοκίες τόσο του ίδιου όσο και όσων πίστεψαν στην απόδοσή του.  Το φετινό, ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ διεξήχθη 5- 8 Σεπτεμβρίου, προσφέροντας ξεχωριστό θέαμα, ειδικά στις ειδικές διαδρομές του Λουτρακίου και των Αγίων Θεοδώρων.  Μεγάλος νικητής της διοργάνωσης ο Βέλγος Thierry Neuville  με το Hyundai i20 N Rally1  .

Η hmerisiakorinthou.gr επικοινώνησε σήμερα με τον συντοπίτη μας, νικητή , οδηγό αγώνων και στην αποκλειστική συνέντευξη που μας παρεχώρησε αναφέρει τα εξής: 

Ερ: Πώς εξελίχθηκε το φετινό, ΕΚΟ, Ράλλυ Ακρόπολις, ποιά είναι η δική σας εκτίμηση; 

Απ: Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι από τους πιο δύσκολους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Φέτος θεωρώ ότι ήταν στην πιο δύσκολη και σκληρή μορφή του. Εγώ τερμάτισα πρώτος Έλληνας με διαφορά 3 λεπτών από τον δεύτερο και 12ος γενικής κατάταξης, κάτι το οποίο στη σύγχρονη εποχή του WRC είναι ένα πολύ μεγάλο επίτευγμα για έναν Έλληνα οδηγό που τρέχει μόνο σ’ έναν αγώνα κι όχι στους αγώνες που κάνουν όλοι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Ερ: Τί δυσκολίες αντιμετωπίσατε κατά τη διάρκεια του Ράλλυ;

Απ: Σίγουρα η κούραση παίζει μεγάλο ρόλο, διότι δεν υπήρχε χρόνος ξεκούρασης. Ήταν πάρα πολλή η ζέστη. Μέσα στο αυτοκίνητο είχαμε 50-60 βαθμούς συνέχεια και είμαστε με τις φόρμες και τα κράνη και τα πάντα. Οπότε ήτανε αρκετά δύσκολο, αφυδατωνόμασταν! Οι δρόμοι ήτανε σε δύσκολη κατάσταση. Εμείς δεν θέλαμε να πάρουμε ρίσκο, γιατί είχαμε εξασφαλίσει τον στόχο, να είμαστε οι πρώτοι Έλληνες. Αποφεύγαμε τις κακοτοπιές, αποφεύγαμε κάποιες πέτρες και καταφέραμε να φτάσουμε στο τέλος!

Ερ: Ποια είναι γενικά η “συνταγή” της επιτυχίας σε ένα τέτοιο Ράλλυ για έναν Έλληνα οδηγό;

Απ: Σίγουρα πρέπει να έχει πολύ καλή χημεία και να έχει προετοιμαστεί κατάλληλα με τον συνοδηγό του. Επίσης χρειάζεται να έχεις μια πολύ καλή ομάδα, η οποία να έχει πολύ καλούς μηχανικούς, και να μπορείς να έχεις ένα τέλειο αυτοκίνητο, όπως είχα εγώ με την ομάδα Euroson συνέχεια και ό,τι πρόβλημα αντιμετωπίζαμε το λύναμε κατ’ ευθείαν. Το θεωρώ πάρα πολύ σημαντικό.

Ερ: Τώρα, στους επόμενους μήνες θα συμμετάσχετε σε άλλες διοργανώσεις Ράλλυ στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό;

Απ: Δεν ξέρουμε ακόμα, πρέπει να μιλήσουμε με τους χορηγούς μας, πρέπει να μιλήσουμε με τη SEAJETS και τον Μάριο Ηλιόπουλο και στη συνέχεια να δούμε τα πλάνα μας είτε για κάτι για τη φετινή χρονιά είτε για τη νέα χρονιά.

Ερ: Ποιο σημείο του αγώνα ήταν το πιο δύσκολο;

Απ: Οδήγησα ένα SKODA RS Rally 2 που είναι στην κατηγορία WRC2. Γενικά, όλος ο αγώνας ήταν αρκετά δύσκολος με αλλαγές ειδικών διαδρομών και την Κυριακή αντιμετωπίσαμε μια λασπωμένη ειδική στο Ελευθεροχώρι. Γενικά όλος ο αγώνας ήταν δύσκολος, δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάτι ιδιαίτερο. Είμαστε ευχαριστημένοι με την απόδοσή μας, είναι κάτι που μένει στην ιστορία και είμαστε παρά πολύ ικανοποιημένοι γι’ αυτό.

Αξίζει να αναφερθώ και στους χορηγούς μας που μας βοήθησαν πάρα πολύ. Είναι, όπως σας είπα πριν, η SEAJETS του κ. Μάριου Ηλιόπουλου, ο Πιέτρης CATERING, η Φάρμα Μητρόπουλος, η ΚΕΜΑ Μαυροειδής, η SAMP TRANS του κ. Σαμπατιανάκη και η Rent a Car Ρουστέμης.

Γ.Π

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ