Ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων υπενθυμίζει, με ανακοίνωσή του, στους δημότες ότι, “σύμφωνα με τον Κανονισμό Καθαριότητας του Δήμου (ΑΔΑ: 99ΤΣΩΛ3-ΞΛΜ), η συλλογή, απομάκρυνση και μεταφορά των φυτικών αποβλήτων (κλαδιά, χόρτα, προϊόντα καθαρισμού οικοπέδων ή γεωργικών εκμεταλλεύσεων) είναι υποχρέωση των πολιτών και δεν αποτελεί ευθύνη της Υπηρεσίας Καθαριότητας.
Απαγορεύεται αυστηρά η εγκατάλειψη ή απόρριψη των παραπάνω αποβλήτων:
• σε κοινόχρηστους χώρους,
• σε πεζοδρόμια, δρόμους ή πρανή,
• μαζί με τα οικιακά ή ογκώδη απορρίμματα.
Η απομάκρυνση των αποβλήτων από κηπουρικές εργασίες πρέπει να γίνεται μόνο σε κατάλληλα αδειοδοτημένους αποδέκτες, με ευθύνη και δαπάνη των ιδιοκτητών/ κατόχων των οικοπέδων.
Σημειώνεται επίσης ότι, σύμφωνα με το άρθρο 32 του Κανονισμού Καθαριότητας, οι ιδιοκτήτες ή νομείς οικοπέδων είναι υποχρεωμένοι να διατηρούν τα οικόπεδά τους καθαρά, ακόμη και στην περίπτωση που η ρύπανση προέρχεται από τρίτους.
Τέλος, ο έλεγχος και η τήρηση των διατάξεων του Κανονισμού Καθαριότητας γίνεται από τη Δημοτική Αστυνομία σε συνεργασία με την αντίστοιχη Δημοτική Υπηρεσία όπου αυτό κρίνεται σκόπιμο (άρθρο 35 του Κανονισμού Καθαριότητας).
Με δεδομένο ότι διανύουμε ήδη την αντιπυρική περίοδο (1 Μαΐου – 31 Οκτωβρίου 2025), η ορθή διαχείριση φυτικών αποβλήτων αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία, καθώς η ανεξέλεγκτη απόρριψή τους αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο εκδήλωσης πυρκαγιάς.
Μαζί διατηρούμε τον Δήμο μας καθαρό. Σεβόμαστε το περιβάλλον, σεβόμαστε τον τόπο μας.”
Αρχική Διαβάστε ακόμη... Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων : “Η συλλογή, απομάκρυνση και...