Η Περιφέρεια Πελοποννήσου στο National Geographic Traveller Food Festival 2025. Το Φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο στις 19 και 20 Ιουλίου. Η ετήσια αυτή διοργάνωση συγκεντρώνει περισσότερους από 40.000 επισκέπτες και θεωρείται κορυφαίο σημείο συνάντησης του διεθνούς κοινού με την παγκόσμια γαστρονομία, τη βιώσιμη φιλοξενία και τον εμπειρικό τουρισμό.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετείχε με επιτυχία και με ένα σύγχρονο θεματικό περίπτερο, “αναδεικνύοντας την αυθεντικότητα της πελοποννησιακής γης μέσα από επιλεγμένες δράσεις προβολής. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάστηκαν εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα από όλη την Πελοπόννησο και πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 2000 γευσιγνωστικές δοκιμές ελαιολάδου, με την επιμέλεια και υποστήριξη του Σχολείου Ελιάς & Ελαιολάδου Καλαμάτας. Ταυτόχρονα, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην ανάδειξη του κρασιού και των οινοπαραγωγικών περιοχών της Περιφέρειας σε συνεργασία με την Ένωση Οινοπαραγωγών του Αμπελώνα της Πελοποννήσου (ΕΝΟΑΠ). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προσέλκυσε και η παρουσίαση στο κεντρικό stage του φεστιβάλ, αφιερωμένη στα τυριά και στα αρωματικά φυτά της Πελοποννήσου, ως αναπόσπαστα στοιχεία της τοπικής διατροφικής ταυτότητας.
Η ανταπόκριση του κοινού ήταν εντυπωσιακή, επιβεβαιώνοντας ότι η Πελοπόννησος μπορεί να διεκδικήσει σταθερά τη θέση της ανάμεσα στους πιο ποιοτικούς προορισμούς γαστρονομικού ενδιαφέροντος στην Ευρώπη. Η παρουσία στο Λονδίνο ανέδειξε τη σημασία της στρατηγικής εξωστρέφειας της Περιφέρειας και τη δυναμική των συνεργειών μεταξύ φορέων, παραγωγών και επαγγελματιών.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ευχαριστεί θερμά το Σχολείο Ελιάς και Ελαιολάδου Καλαμάτας (KALOOS), την Ένωση Οινοπαραγωγών του Αμπελώνα της Πελοποννήσου (ΕΝΟΑΠ) και τις εταιρείες: Sparta Gourmet, Iatridis Estate, Argeon, Gaia Wines, Giannikos Winery, Astir X Winery S.A, Κτήμα Τσέλεπος, Κτήμα Ολυμπία Γη Foods O.E, Οινοποιείο Παλυβού, Ε.Ε και Mamellada για τη συμβολή τους στην επιτυχημένη παρουσία της περιοχής στο φεστιβάλ. Με όχημα τον πολιτισμό της γεύσης και τη δύναμη της αυθεντικής φιλοξενίας, συνεχίζει με συνέπεια να επενδύει στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, ενισχύοντας τη διεθνή ταυτότητα της Πελοποννήσου ως ένας τόπος εμπειριών που αξίζει να ανακαλύψεις ξανά και ξανά.¨, αναφέρει στο σχετικό δελτίο Τύπου.
Σε σχετική του δήλωση, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Πελοποννήσου Θάνος Μιχελόγγονας τόνισε:
«Η συμμετοχή μας στο National Geographic Traveller Food Festival εντάσσεται στο πλαίσιο της στοχευμένης στρατηγικής που ακολουθούμε για την ενίσχυση της τουριστικής ταυτότητας της Πελοποννήσου. Μέσα από τη γαστρονομία, που αποτελεί ισχυρό στοιχείο του πολιτισμού μας, μεταφέρουμε ένα αυθεντικό αφήγημα του Visit Peloponnese στους επισκέπτες του εξωτερικού. Υλοποιώντας το όραμα του Περιφερειάρχη κ. Δημήτρη Πτωχού, συνεχίζουμε με συνέπεια την προσπάθεια διεθνούς προβολής, επενδύοντας σε δημιουργικές συνέργειες»