Μία μεταρρύθμιση που υλοποιείται έχει ως στόχο την οδική ασφάλεια και τον πιο αποτελεσματικό έλεγχο των οχημάτων. Αναφερόμενος σε αυτή ο Πρωθυπουργός αναφέρει: “Τι είχαμε διαπιστώσει πριν από δυο χρόνια; Ότι υπήρχαν 7 συναρμόδιοι κυβερνητικοί φορείς (Υπουργεία Μεταφορών, Οικονομικών, Περιβάλλοντος, Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Προστασίας του Πολίτη, ΕΛΑΣ και ΑΑΔΕ) και 17 διαφορετικά κρατικά μητρώα που κατέγραφαν τον κύκλο ζωής ενός οχήματος, χωρίς όμως να υπάρχουν ψηφιακές διαλειτουργικότητες μεταξύ τους ώστε να γίνονται ενιαίες διαδικασίες διασταυρώσεων και ελέγχων. Αυτό δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα στους ελέγχους και τις διασταυρώσεις, αφήνοντας εκατοντάδες χιλιάδες μη ταυτοποιημένα οχήματα ιδιωτικής χρήσης. Δεν γνωρίζαμε αν είναι πράγματι αδρανή ή όχι, αν έχουν περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ ή είναι ασφαλισμένα, όπως οφείλουν, αν καταβάλλουν τα τέλη κυκλοφορίας που τους αναλογούν. Σε μια χώρα που κατέχει τους χειρότερους δείκτες τροχαίων στην Ευρώπη, δυστυχώς είναι μια απαράδεκτη αρνητική πρωτιά μας. Δεν είναι δυνατόν να επιτρέψουμε να συνεχίζουν να κυκλοφορούν ανασφάλιστα ή επικίνδυνα οχήματα στους δρόμους μας. Βάζουμε πλέον τάξη σε αυτό το χάος συναρμοδιοτήτων, μέσα από απλούς και εφαρμόσιμους κανόνες που έγιναν νόμος του κράτους πριν από λίγους μήνες και πλέον τίθεται σε εφαρμογή. Όσοι φορείς και μητρώα έχουν να κάνουν με τον κύκλο ζωής ενός οχήματος θα «επικοινωνούν» ψηφιακά μεταξύ τους ώστε να έχουμε ένα λειτουργικό πλαίσιο εποπτείας της οδικής ασφάλειας. Μαζί με τις αλλαγές στην τροχαία, την αστυνόμευση με κάμερες και τον νέο ΚΟΚ που σχεδιάζουμε και θα παρουσιάσουμε σύντομα, ένα πιο αποτελεσματικό, ψηφιακό και φιλικό στον πολίτη κράτος μπορεί να οδηγήσει σε μια καλύτερη και πιο ασφαλή ζωή για όλους μας.”