Η «Μόνιμη Μείωση Τιμής» στα ράφια των σούπερ μάρκετ πρέπει να βρει ανταπόκριση και από άλλες εταιρείες προς όφελος των καταναλωτών

φωτο αρχειου

Η «Μόνιμη Μείωση Τιμής», η πρωτοβουλία που έχει ξεκινήσει και εφαρμόζει το Υπουργείο Ανάπτυξης, έχει βρει μεγάλη ανταπόκριση μέχρι σήμερα, αφού όπως έχει ανακοινώσει το Υπουργείο, μέχρι τις 13 Νοεμβρίου3 τα προϊόντα που συμμετείχαν στην πρωτοβουλία ήταν συνολικά 770. Μάλιστα έχει ξεπεραστεί κατά πολύ ο αρχικός στόχος των 500 κωδικών με μείωση το λιγότερο 5% στα ράφια των σούπερ μάρκετ για τουλάχιστον έξι μήνες. Τα προϊόντα αυτά αφορούν 37 βασικές κατηγορίες, ενώ μέχρι στιγμής έχουν ανταποκριθεί 62 εταιρείες.

Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, δήλωσε σχετικά: «H πρωτοβουλία “Μόνιμη Μείωση Τιμής” βρίσκει ολοένα και μεγαλύτερη ανταπόκριση. Το γεγονός αυτό μας ικανοποιεί αλλά δεν εφησυχάζουμε. Έχουμε ξεπεράσει κατά πολύ τον αρχικό στόχο μας. Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα την προσπάθειά μας να στηρίξουμε τα νοικοκυριά και τους ευάλωτους συμπολίτες μας, δίνοντας καθημερινά τη μάχη με την ακρίβεια. Την ίδια στιγμή, συνεχίζουμε τους εντατικούς ελέγχους για την πάταξη της αισχροκέρδειας. Η κυβέρνηση στέκεται με συνέπεια δίπλα στους πολίτες».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ