Δύο δικλείδες ασφαλείας για τους εργαζόμενους σε σούπερ μάρκετ και τράπεζες με την ψηφιακή κάρτα εργασίας που μπαίνει σε εφαρμογή την 1η Ιουλίου

Όσοι εργάζεστε σε τράπεζες και σούπερ μάρκετ θα γνωρίζετε ήδη ότι από την 1η Ιουλίου ξεκινάει η εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας  σε αυτές τις δύο κατηγορίες επαγγελμάτων. Θα γίνει σε δύο στάδια. Κατοχυρώνεται το ωράριο και οι αμοιβές των εργαζομένων καθώς εισάγονται δύο νέες δικλείδες ασφαλείας, όπως αναφέρει το Υπουργείο Εργασίας.

Οι δύο νέες δικλείδες ασφαλείας: Η έναρξη της εργασίας θα γνωστοποιείται αυτόματα στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ II. Το ίδιο και η λήξη.

Ο ελεγκτής θα γνωρίζει πριν επισκεφθεί έναν χώρο εργασίας ποιοι εργαζόμενοι πρέπει να βρίσκονται εκεί.

Έτσι, ο έλεγχος γίνεται αυτόματος και αντικειμενικός και αποτρέπονται φαινόμενα υποδηλωμένης – αδήλωτης εργασίας και απλήρωτων υπερωριών. Περιπτώσεις  παραβίασης των όρων εργασίας θα εντοπίζονται πολύ πιο εύκολα από τον έλεγχο.

Για τις τράπεζες και τα σούπερ – μάρκετ με περισσότερους από 250 εργαζόμενους η απογραφή θα πραγματοποιηθεί από 1 έως 30 Ιουνίου και θα ακολουθήσει από 1ης Ιουλίου η εφαρμογή της Κάρτας ενώ οι υπόλοιπες επιχειρήσεις θα απογραφούν από 1.10.2022 έως και 30.11.2022.

Η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας θα γίνει σε δύο στάδια: Απογραφή εργαζομένων / Προγραμματισμός εργασίας – Καταγραφή του πραγματικού χρόνου εργασίας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ