Οι 8 νέες ηλεκτρονικές Υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε που θα απλουστεύσουν τις συναλλαγές μας με τις φορολογικές Αρχές

Η Α.Α.Δ.Ε προχωρά στην επέκταση των ηλεκτρονικών Υπηρεσιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών με περιορισμό της ταλαιπωρίας και της γραφειοκρατίας στις συναλλαγές τους. Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο μέσα στο 2022 και σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, μεταξύ άλλων θα τεθούν σε εφαρμογή:

    • Η αναδιοργάνωση και αναβάθμιση του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων.
    • Η δημιουργία πλατφόρμας για την υποβολή δηλώσεων λοιπών φόρων που υποβάλλονται χειρόγραφα.
    • Η επέκταση των υπηρεσιών «Τα αιτήματά μου» και «Τα ραντεβού μου» στα Τελωνεία.
    • Η ανάπτυξη εφαρμογής (application) κινητών συσκευών για πρόσβαση σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ και σήμανση των εγγράφων της ΑΑΔΕ με QR Code.
    • Η ανάπτυξη εφαρμογής ψηφιακής υποβολής δηλώσεων Φόρου Κληρονομιάς.
    • Η αυτόματη ενημέρωση Ε9 για τις δηλώσεις που υποβάλλονται μέσω του myProperty και ανάπτυξη ηλεκτρονικής εφαρμογής για τα πιστοποιητικά ΕΝΦΙΑ που εκδίδονται με χειρόγραφη διαδικασία.
    • Η ψηφιακή έκδοση φορολογικής ενημερότητας σε περιπτώσεις οφειλής με κριτήριο το προφίλ οφειλετών.
  • Η αυτοματοποίηση της διαδικασίας πίστωσης των υπερεισπράξεων στους λογαριασμούς των φορολογουμένων ή συμψηφισμού με άλλες οφειλές τους χωρίς την παρεμβολή οποιασδήποτε διοικητικής διαδικασίας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ