“Κόκκινη κλωστή δεμένη και λυμένη. Το παραμύθι… αρχινά”: Μία εκδήλωση που έμαθε στα παιδιά φιλαναγνωσία και “ξεκλείδωσε” τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου, την περασμένη Τετάρτη 5 Απριλίου, η Επιτελική Συντονιστική Δομή Κοινωνικής Ένταξης Περιφέρειας Πελοποννήσου παρουσίασε στα 8ο, 2ο Δημοτικά Σχολεία Κορίνθου, στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου, όπως και στα 1ο και 2ο Δ.Σ. Ζευγολατιού, την εκδήλωση “Κόκκινη κλωστή δεμένη και λυμένη. Το παραμύθι… αρχινά”, που αφορούσε στην αφήγηση ενός παιδικού βιβλίου συνοδεία παρουσίασης μουσικών οργάνων.

Όπως αναφέρεται, ειδικότερα, στην ανακοίνωση της Επιτελικής Συντονιστικής Δομής Κοινωνικής Ένταξης Περιφέρειας Πελοποννήσου, στην παρουσίαση, η οποία έγινε έπειτα από πρόσκληση της συμβούλου Εκπαίδευσης της 2ης Περιφέρειας Κορινθίας Ζαχαρούλας Καραβά, “οι διαμεσολαβήτριες  της Δομής μέσα από την αφήγηση ενός παραμυθιού, ήχους και ακούσματα δημιούργησαν συναισθήματα και ανέπτυξαν την φαντασία των παιδιών. Η εκδήλωση ήταν μια προσπάθεια μύησης στην φιλαναγνωσία και ταυτόχρονα την επιρροή της μουσικής στην έκφραση συναισθημάτων μέσα από την ανάγνωση. Αρχικά οι μαθητές του Ειδικού Σχολείου παρουσίασαν την παράσταση ‘Η αρπαγή της Περσεφόνης’. Ακολούθησε η ανάγνωση του βιβλίου ‘Η Μαγική Βιβλιοθήκη της Ιζκαμπούρ’ που έδωσε τη δυνατότητα στα παιδιά να εξερευνήσουν τα μυστικά της, και να  ανακαλύψουν επτά κλειδιά που θα ξεκλειδώσουν με τρόπο μαγικό όλες τις πόρτες της σκέψης τους. Την ίδια ώρα ακολούθησε και η παρουσίαση της παιδικής ιστορίας με θέμα μια ιστορία για τις προκαταλήψεις, τον ρατσισμό, αλλά και το Ολοκαύτωμα των Ρομά, για τη στενομυαλιά των μεγάλων και τη σκληρότητα μα κι ευαισθησία των παιδιών.

Όταν ολοκληρώθηκε η ανάγνωση, μοιράστηκαν στους μαθητές ‘μενταγιόν’, με τις έννοιες και τα κλειδιά που αναδύθηκαν από το βιβλίο, όπως η συμπόνια, η εμπιστοσύνη, η δημιουργικότητα, η συνεργασία και η ελευθερία, ενώ στο τέλος προσφέρθηκαν από την Επιτελική Δομή αναμνηστικά βιβλία με τα παραμύθια του Χανς Κρίστιαν Αντερσεν, πολύχρωμοι σελιδοδείκτες και μπρελόκ, που απεικόνιζαν ένα βιβλίο με τις έννοιες του παραμυθιού. Μετά το πέρας της δράσης, η διευθύντρια του σχολείου, καθώς και το εκπαιδευτικό προσωπικό, ενημερώθηκαν για τη λειτουργία της Επιτελικής Δομής και των Κέντρων Κοινότητας”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ