myoaedlive.gov.gr – Η νέα ψηφιακή Υπηρεσία του Ο.Α.Ε.Δ

myoaedlive.gov.gr

Τι είναι το myOAEDlive;

Είναι μια σύγχρονη πλατφόρμα όπου μπορείτε να εξυπηρετηθείτε εξ αποστάσεως από εξειδικευμένους υπαλλήλους του ΟΑΕΔ (εργασιακούς συμβούλους). Συγκεκριμένα, μπορείτε να αιτηθείτε ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για την εξυπηρέτησή σας από εργασιακό σύμβουλο, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης.

Με τους κωδικούς TAXISnet στο myoaedlive.gov.gr μπορούν οι άνεργοι να κλείσουν ψηφιακό ραντεβού με τις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ την ημέρα και την ώρα που θέλουν.
Η διαδικασία ορισμού ραντεβού είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική και γίνεται με χρήση κωδικών του TAXISnet. Κατά τη διαδικασία κράτησης, ο αιτών προσθέτει τα στοιχεία του πολίτη που θα συμμετέχει στο ραντεβού, τα οποία θα ταυτοποιούνται κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης. Η πρόσβαση στο ραντεβού δεν απαιτεί αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες καθώς γίνεται απευθείας μέσω συνδέσμου (link) που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) του αιτούντα.

Μερικά χρήσιμα ερωτήματα και απαντήσεις 

1. Για ποιες υπηρεσίες μπορώ να εξυπηρετηθώ από το myOAEDlive;

Οι Υπηρεσίες έχουν οργανωθεί σε δύο θεματικά πεδία:
i. Συμβουλευτική προς εγγεγραμμένους ανέργους:
Μέσα από τη συγκεκριμένη επιλογή ο άνεργος που είναι εγγεγραμμένος στο μητρώο του ΟΑΕΔ μπορεί να εξυπηρετηθεί από εργασιακό σύμβουλο αναζητούντων εργασία για:
• Αποτύπωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και αναγκών του
• Σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης(ΑΣΔ) προς ένταξη/επανένταξη στην αγορά εργασίας
• Έκδοση συστατικών σημειωμάτων προς εύρεση εργασίας

ii. Συμβουλευτική προς επιχειρήσεις:

Μέσα από τη συγκεκριμένη επιλογή, ο/η νόμιμος ή εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος της επιχείρησης σε συνεργασία με τον/την εργασιακό σύμβουλο εργοδοτών μπορεί:
• Να ζητήσει προσωπικό χωρίς επιδότηση από τον ΟΑΕΔ (άνοιγμα και περιγραφή θέσεων εργασίας)
• Να ενημερωθεί για Προγράμματα Επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία Νέων Θέσεων Εργασίας
• Να ενημερωθεί για Προγράμματα Επιχορήγησης επιχειρήσεων για διατήρηση των θέσεων εργασίας
• Να ενημερωθεί για Προγράμματα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας – Πρακτικής Άσκησης
• Να ενημερωθεί για Προγράμματα Επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία Νέων Θέσεων Εργασίας Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων

2. Πώς ενεργοποιώ την είσοδο στην πλατφόρμα;
Εισέρχεστε στην πλατφόρμα με δυο τρόπους: είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα» – Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών είτε πληκτρολογώντας τη διεύθυνση myOAEDlive.gov.gr.
Και στις δυο περιπτώσεις χρησιμοποιείτε τους προσωπικούς κωδικούς/διαπιστευτήρια TAXISnet.
Στη συνέχεια και εφόσον έχετε επιλέξει το θεματικό πεδίο εξυπηρέτησης και το χρόνο για την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση που επιθυμείτε, καταχωρείτε τα προσωπικά στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη.

3. Οι Υπηρεσίες παρέχονται

αποκλειστικά και μόνο σε όσους

συνδέονται με τους κωδικούς του TAXISnet;
Όχι απαραιτήτως. Οι υπηρεσίες παρέχονται ανεξαρτήτως των χρησιμοποιούμενων κωδικών TAXISnet για την εισαγωγή σας στην πλατφόρμα, αρκεί όταν κλείνετε το ραντεβού να καταχωρήσετε τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας και επικοινωνίας του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί, ώστε να γίνει από τον υπάλληλο του ΟΑΕΔ η ταυτοποίηση.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ