Γ. Πιτσιλής : «Θέλουμε να βάλουμε και την τεχνητή νοημοσύνη μέσω chatbots στην εξυπηρέτηση των φορολογουμένων”

Νέες εξελίξεις στην εξυπηρέτηση των φορολογούμενων από την ΑΑΔΕ με ψηφιακές εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης όπως τα chatbots, δηλαδή τα λογισμικά που μιμούνται τον άνθρωπο στον γραπτό και προφορικό λόγο και απαντούν αυτοματοποιημένα σε ερωτήσεις που τούς υποβάλλονται, προαναγγέλθηκαν.

Όπως ανέφερε ο Διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων κ. Πιτσιλής, η Α.Α.Δ.Ε. μεταβαίνει σταδιακά «σε ένα νέο οργανωτικό μοντέλο σύγχρονο πια, όχι σε ένα μοντέλο το οποίο είναι στημένο πάνω σε εφορίες, σε μία περιοχή με τοπική αρμοδιότητα, με διαφορετικές πρακτικές», όπου «κάθε μία εφορία είχε διαφορετική διαχείριση του ίδιου θέματος», αλλά «πάμε πλέον σε κεντρικοποιήσεις».

Όπως επίσης συμπλήρωσε, διευκρινίζοντας: “Στο πλαίσιο αυτό, προχωρούν οι ακόλουθες διαδικασίες: «Έχουμε τέσσερα ελεγκτικά κέντρα στην Αττική, δύο στη Θεσσαλονίκη, ολοκληρώθηκε το κέντρο βεβαίωσης και είσπραξης, όλη η διαδικασία των εισπράξεων δηλαδή συγκεντρώθηκε σε ένα κέντρο και μέσα στο 2024 θέλουμε να έχουμε αναπτύξει πλήρως το νέο μοντέλο στην Αττική οπωσδήποτε κι αν τα καταφέρουμε και στη Θεσσαλονίκη. Αυτό σημαίνει ένα κέντρο βεβαίωσης και είσπραξης, σημαίνει ένα ειδικό κέντρο για τη φορολογία των ακινήτων, μεταβιβάσεις, κληρονομιές, δωρεές και ένα κέντρο για τις υπόλοιπες λειτουργίες μας, υποστηρικτικές και εξυπηρέτησης».  

Αναφερόμενος, ειδικότερα, στις Δ.Ο.Υ. τόνισε ότι  «θα εξελιχθούν σε σημεία εξυπηρέτησης των πολιτών που δεν έχουν πρόσβαση σε ψηφιακά μέσα». Στη συνέχεια αφού διευκρίνισε ότι «αλλάζουμε τελείως το οργανωτικό μας μοντέλο, δίνουμε έμφαση στην ψηφιακή εξυπηρέτηση, στην εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου», αποκάλυψε ότι: «Θέλουμε να βάλουμε και την τεχνητή νοημοσύνη μέσω chatbots στην εξυπηρέτηση και να μπορέσουμε να απελευθερώσουμε δυνάμεις, για να τις στοχεύσουμε που; Στον φορολογικό έλεγχο, εκεί που το χρειαζόμαστε πραγματικά».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ