Στην κατεύθυνση της επίλυσης όσο το δυνατόν περισσότερων από τα προβλήματα που διαπίστωσαν οι επισκέπτες της κινείται ήδη η Περιφέρεια Πελοποννήσου, με βάση τα στοιχεία που οι ίδιοι έδωσαν στο πλαίσιο της συλλογής πρωτογενών δεδομένων μέσω των ερωτηματολογίων που διατέθηκαν από τα περίπτερα τουριστικής πληροφόρησης (infokiosk) της Περιφέρειας.
Αυτό δήλωσε ο Περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας, προσθέτοντας ότι οι όποιες ενέργειες θα γίνουν μέσα από τη συνεργασία της Περιφέρειας Πελοποννήσου και των δήμων στους οποίους λειτουργούν τα infokiosk.
Θα πρέπει να τονιστεί ότι όλα τα ζητήματα που επισημάνθηκαν από τους επισκέπτες παρουσιάστηκαν από την Περιφέρεια σε δημόσιες εκδηλώσεις που έγιναν -παρουσία και των κατά τόπους τουριστικών φορέων- στις Π.Ε. όπου λειτουργούν περίπτερα τουριστικής πληροφόρησης, δηλαδή στην Αργολίδα (Ναύπλιο), στην Κορινθία (Ισθμός Κορίνθου), στη Λακωνία (Σπάρτη) και στη Μεσσηνία (διεθνής αερολιμένας Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος”), ενώ αναρτήθηκαν κάθε φορά και στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου.