Προγραμματική δέσμευση της «Νέας Πελοποννήσου» για τον τουρισμό
Εξελίσσουμε την «Μυθική Πελοπόννησο» σε σύνθετη τουριστική οικονομία
Δελτίο Τύπου
“Συνδέουμε την τοπική παραγωγή προϊόντων και την Πελοποννησιακή γαστρονομία με τη φιλοξενία, γεφυρώνοντας τους δυο πιο δυνατούς οικονομικούς κλάδους της Πελοποννήσου.
Ανανεώνουμε το brand της επόμενης 10ετίας αξιοποιώντας το επιτυχημένο Mythical Peloponnese και αναδεικνύουμε την Πελοπόννησο σε διεθνή τουριστικό προορισμό.
Πιο αναλυτικά η προγραμματική μας δέσμευση για τον τουρισμό:
- ΕΞΕΛΙΣΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΥΘΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΣΕ ΣΥΝΘΕΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ξεκινήσαμε μαζί. Με σημαντικό έργο που έφερε χειροπιαστά αποτελέσματα! Μέσα στην χειρότερη οικονομική κρίση επενδύσαμε στην εξωστρέφεια για την ανάδειξη της Πελοποννήσου σε διεθνή τουριστικό προορισμό. Με μια ολοκληρωμένη επιστημονική μελέτη, δημιουργήσαμε το πρώτο καινοτόμο τουριστικό Brand Mythical Peloponnese.
Η Μυθική Πελοπόννησος έγινε πολυμεσική και πολυτροπική καμπάνια με portal, video spot, virtual platform και διεθνείς εκθέσεις. «Ταξίδεψε» σε διεθνή αεροδρόμια, προβλήθηκε σε όλα τα διεθνή μέσα ως προτεινόμενος προορισμός και αποτέλεσε αντικείμενο για διεθνή δημοσιεύματα. Το 2018 κατορθώσαμε και είχαμε 1.545.023 επισκέπτες, οι διανυκτερεύσεις έφτασαν τις 4.056.025, ενώ οι εισπράξεις της Πελοποννήσου άγγιξαν τα 415 εκατ. ευρώ.
Είμαστε η 1η Περιφέρεια που δημιούργησε τουριστικό portal, με 4 εφαρμογές για έξυπνα κινητά τηλέφωνα, καλεντάρι εκδηλώσεων, εικονική περιήγηση στα κάστρα.
Βάλαμε στόχο να αναπτύξουμε το Διεθνή Αερολιμένα Καλαμάτας «Καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλου» και το καταφέραμε. Συνεργαστήκαμε με τους μεγαλύτερους διεθνείς αερομεταφορείς και το καινοτόμο πρόγραμμα συν-διαφήμισης έγινε πρότυπο για τη χώρα.
Από 64.653 Αφίξεις και Αναχωρήσεις επιβατών το 2011, ο Διεθνής Αερολιμένας Καλαμάτας έφτασε τις 286.042 Αφίξεις και Αναχωρήσεις επιβατών το 2018, σε σύνδεση με περισσότερους από 30 προορισμούς διεθνώς.
Συμμετείχαμε κάθε έτος σε εκθεσιακά γεγονότα που αποτελούσαν μόνο τις βασικές μας αγορές εισερχόμενου τουρισμού, ενώ 1.000 Πελοποννήσιοι επιχειρηματίες φιλοξενήθηκαν ως συνεκθέτες στις εκθεσιακές συμμετοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Δώσαμε έμφαση στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και στηρίξαμε κάθε προσπάθεια της ίδιας της κοινωνίας, όπως το Menalon Trail, συμμετείχαμε στην Tour Natur και υλοποιήσαμε εξειδικευμένα έντυπα και εφαρμογές.
Πραγματοποιήσαμε 150 συμμετοχές σε τουριστικά γεγονότα και δεκάδες εκδηλώσεις για τον τουρισμό σε όλη την Πελοπόννησο.
Προχωράμε μαζί για να κάνουμε πολλά περισσότερα στη νέα εποχή!
-Η τουριστική πολιτική της Πελοποννήσου βασίζεται στις αρχές της συμπερίληψης (inclusivity), καθώς και στην Ατζέντα 2030 για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη – Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs).
-Μελετάμε και ανανεώνουμε το brand της επόμενης 10ετίας στη βάση του επιτυχημένου Mythical Peloponnese.
-Συνδέουμε την τοπική παραγωγή προϊόντων και την Πελοποννησιακή γαστρονομία με τη φιλοξενία με όρους ποιότητας, εντοπιότητας και περιβαλλοντικής αειφορίας – μια προσέγγιση η οποία ξεπερνά τα αυστηρά όρια του τουρισμού, αλλά και της αγροτικής παραγωγής, γεφυρώνοντας τους δυο πιο δυνατούς οικονομικούς κλάδους της Πελοποννήσου.
-Δημιουργούμε ένα σύγχρονο Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού – DMO που θα είναι περισσότερο Digital Hub με τη χρήση real time δεδομένων για real time τουριστική στρατηγική. Στελεχώνουμε τον Οργανισμό με Διεθνή Προκήρυξη, προσελκύοντας τα καλύτερα στελέχη της αγοράς.
-Διενεργούμε δυναμική και συνεχή μέτρηση αναγνωρισιμότητας του brand στα διεθνή κοινά.
-Σχεδιάζουμε νέο σύγχρονο δημιουργικό στις εφαρμογές ταυτότητας του προορισμού με έμφαση στις προηγμένες τεχνολογίες.
-Αναπτύσσουμε τη στρατηγική των επιμέρους προορισμών, ανά Περιφερειακή Ενότητα και σημεία ενδιαφέροντος που θα πλαισιώνουν επικοινωνιακά τη βασική επωνυμία.
-Δημιουργούμε 10 Product Club ειδικών μορφών τουρισμού στην Πελοπόννησο και τους προσφέρουμε τους πόρους να αναπτύξουν τη στρατηγική τους.
-Διοργανώνουμε εκπαίδευση επαγγελματιών τουρισμού και σε θέματα στρατηγικής ταυτότητας και τουριστικής συνείδησης και ενημερώνουμε όλους τους πολίτες και τους επαγγελματίες της Πελοποννήσου.
-Αξιοποιούμε ουσιαστικά το σύγχρονο ολοκληρωμένο Destination Management System που σχεδιάσαμε πρώτοι και θέσαμε σε υλοποίηση ώστε να γίνεται ολοκληρωμένη διαχείριση και καθολική προσέγγιση του προορισμού στη βάση των δεδομένων.
-Οδεύουμε το τουριστικό μάρκετινγκ της Πελοποννήσου στην επόμενη ημέρα με αξιοποίηση των τεχνολογιών metaverse και τεχνητή νοημοσύνη AI.
-Ψηφιοποιούμε τις επιχειρηματικές μας συναντήσεις και δημιουργούμε το 1ο business intelligence unit για τους τουριστικούς επιχειρηματίες της Πελοποννήσου με digital expo, digital b2b area, digital conf, business forum.
-Σε συνεργασία με εξειδικευμένα Πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα δημιουργούμε το 1ο Παρατηρητήριο Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης στην Πελοπόννησο.
-Αναπτύσσουμε συνέργειες με τη νέα Διοίκηση του Διεθνή Αερολιμένα Καλαμάτας «Καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλου» για επαναφορά της δυναμικής προβολής και διασύνδεσης με τις αεροπορικές εταιρείες και τους Tour Operators διεθνώς.
-Μπαίνουμε μπροστά για τη δημιουργία μιας σύγχρονης κοινοπραξίας όπου θα συμμετέχει ο Διεθνής Αερολιμένα Καλαμάτας, οι ΟΤΑ της Πελοποννήσου και όλες οι συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες με τη μορφή Marketing Consortia.
-Εφαρμόζουμε επιτυχημένα διεθνή μοντέλα, όπως Partnership Australia, Polish Tourist Authority, Canadian Tourist Commission, US State Tourism Departments, This is Athens & Partners, Αεροδρόμια Μάλαγα, Όλμπια, Τενερίφη κα.
-Ενισχύουμε την ελκυστικότητα και του Αεροδρομίου με δυναμικά στοιχεία μέσω του DMS και νέου portal του αεροδρομίου Καλαμάτας παρακολουθώντας και αναλύοντας τα στοιχεία τουριστικής κίνησης.
-Σχεδιάζουμε και προσφέρουμε, σε συνεργασία με τη νέα Διοίκηση του Αεροδρομίου, Οικονομικά Κίνητρα (εκπτώσεις σε τέλη, υπηρεσίες Handling, σε Τουριστικά Πακέτα, δέσμευση αεροπορικών θέσεων και θέσεων σε τουριστικά λεωφορεία της Πελοποννήσου).
-Προσφέρουμε κίνητρα με Επιδοτούμενα Επενδυτικά Προγράμματα για τις τουριστικές επιχειρήσεις της Πελοποννήσου με αντικείμενο:
-Τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό.
-Την υλοποίηση δράσεων συμπερίληψης.
-Την εφαρμογή πρακτικών αειφορίας και βιωσιμότητας.”