Απόφαση του Περιφερειάρχη κ. Παναγιώτη Νίκα προβλέπει πως η οργάνωση και τήρηση του υλικού που ανά Περιφερειακή Ενότητα διαθέτει η Περιφέρεια Πελοποννήσου για την αντιμετώπιση καταστροφών ή καταστάσεων έκτακτης ανάγκης περιέρχεται στην ευθύνη της Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας και ο συντονισμός στον συντονιστή Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας. Η εν λόγω απόφαση αφορά την οργάνωση θεμάτων για πρόληψη και αντιμετώπιση καταστροφών και καταστάσεων έκτακτης ανάγκης.
Μάλιστα , όπως αναφέρει η Περιφέρεια. με την απόφασή του αυτή, ο Περιφερειάρχης καλεί τους προϊσταμένους των Τμημάτων Πολιτικής Προστασίας κάθε Π.Ε., μέσα σε 10 ημέρες:
α) να διενεργήσουν έλεγχο του υλικού (ποσότητα, αξιολόγηση) που είναι αποθηκευμένο (σκηνές κλπ) στην οικεία περιφερειακή ενότητα
β) να προτείνουν κατάλληλο χώρο αποθήκευσης, κατά προτεραιότητα ιδιοκτησίας της Περιφέρειας ή του δημοσίου
γ) να υποβάλλουν έκθεση στον συντονιστή Πολιτικής Προστασίας ο οποίος εν συνεχεία θα ενημερώσει τον Περιφερειάρχη για ανακατανομή υπάρχοντος υλικού, καταστροφή υλικού που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αγορά συμπληρωματικού υλικού όπου απαιτηθεί.
Όπως δήλωσε, ο κος Νίκας « όλα τα βαρέα μηχανήματα της Περιφέρειας περνούν στην αρμοδιότητα της Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας και παράλληλα αναδιανέμονται σε όλες τις Π.Ε., καθώς είχαν συγκεντρωθεί στην έδρα, ενώ αγοράζονται και νέα.»