Τί έχει σχεδιάσει για την τουριστική προβολή της η Περιφέρεια Πελοποννήσου; Δ. Πτωχός: “Χρειάζεται να κάνουμε την Πελοπόννησο έναν ελκυστικό προορισμό 365 ημερών»

Η δυναμική παρουσία και οι ουσιαστικές παρεμβάσεις χαρακτηρίζουν τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Πτωχού στο 5ο Περιφερειακό Συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (Π.Ο.Ξ.), που πραγματοποιήθηκε στη Νεμέα, στο Οινοποιείο Λαφαζάνη, σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Π.Ε. Κορινθίας.

Κατά την τοποθέτησή του, ο κ. Πτωχός τόνισε ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου επενδύει στρατηγικά στον τουρισμό, ενισχύοντας την εξωστρέφεια, δημιουργώντας νέες αναπτυξιακές προοπτικές και βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητα. «Ο τουρισμός είναι μια από τις βασικές μας προτεραιότητες. Για εμάς, ο σχεδιασμός δεν περιορίζεται απλώς στην προβολή του προορισμού, αλλά σε ένα ολιστικό αναπτυξιακό μοντέλο, που ενσωματώνει τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, τις σύγχρονες τεχνολογίες και τις συνέργειες με τον ιδιωτικό τομέα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο Περιφερειάρχης σημείωσε ότι η αναγνωρισιμότητα του brand Πελοπόννησος παραμένει χαμηλή, επισημαίνοντας την ανάγκη για οριζόντιες πολιτικές που θα ενισχύσουν την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. «Δεν αρκεί να έχουμε κορυφαίους επιμέρους προορισμούς. Χρειάζεται να δημιουργήσουμε μια ενιαία, ισχυρή αφήγηση που θα καθιστά την Πελοπόννησο έναν ελκυστικό προορισμό 365 ημερών», ανέφερε.

Στο πλαίσιο αυτό, παρουσίασε τον αναβαθμισμένο σχεδιασμό τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου, συνολικού προϋπολογισμού 1.860.000 ευρώ, που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:

-Δημιουργία Destination Management Organization (DMO) και Περιφερειακού Παρατηρητηρίου Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης, μέσω συνεργασίας με το Υπουργείο Τουρισμού.

-Ανάπτυξη ψηφιακής πλατφόρμας (B2B) για τη διασύνδεση του οικοσυστήματος τουρισμού της Περιφέρειας.

-Ενισχυμένη συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού και γαστρονομίας, αξιοποιώντας τη δυναμική του brand Πελοπόννησος.

-Peloponnese Tourism Academy – μια καινοτόμος πλατφόρμα διαρκούς εκπαίδευσης για τους επαγγελματίες του τουρισμού, με ημερίδες και workshops.

-Στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες, τόσο ψηφιακές όσο και φυσικές.

-Διαφήμιση μέσω αεροπορικών εταιρειών, για την ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας.

-Ανάπτυξη θεματικών τουριστικών προϊόντων, όπως το Peloponnese Trails και το Peloponnese Festival, που ενισχύουν την περιφερειακή ταυτότητα.

«Ο σχεδιασμός αυτός διπλασιάζει τους διαθέσιμους πόρους σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, αποδεικνύοντας τη στρατηγική επένδυση της Περιφέρειας στον τουρισμό», υπογράμμισε ο κ. Πτωχός.

Αναφορικά με τις διεθνείς αγορές, ο Περιφερειάρχης υπογράμμισε ότι η Πελοπόννησος εστιάζει στις παραδοσιακές αγορές της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής, ενώ για το 2025 δοκιμάζει πιλοτικές δράσεις σε νέες αγορές όπως η Μέση Ανατολή και η Κίνα.

Ενώ, αναφερόμενος στις προβλέψεις για τον τουρισμό το 2025, ο κ. Πτωχός εξέφρασε αισιοδοξία, καθώς τα πρώτα στοιχεία δείχνουν αυξημένες προκρατήσεις και ισχυρή δυναμική. Επιπλέον, η επικείμενη ιδιωτικοποίηση του Αεροδρομίου Καλαμάτας αναμένεται να ενισχύσει τη συνδεσιμότητα και να συμβάλει στην προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ