Η Περιφέρεια Πελοποννήσου αξιοποιεί στρατηγικά τα Fam Trips (Familiarization Trips), ένα από τα πιο δυναμικά εργαλεία βιωματικής τουριστικής προβολής σε διεθνές επίπεδο. Μέσα από στοχευμένα ταξίδια εξοικείωσης, επαγγελματίες του τουρισμού – τουριστικοί πράκτορες, buyers, bloggers, δημοσιογράφοι και media experts – έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον προορισμό, τις υπηρεσίες του και τις αυθεντικές εμπειρίες που προσφέρει.
Τα Fam Trips βασίζονται στη δύναμη της προσωπικής εμπειρίας και αφήγησης, όπως διαβάζουμε. Οι συμμετέχοντες, επιστρέφοντας στις αγορές τους, μεταφέρουν το βιωματικό αφήγημά τους μέσα από άρθρα, αναρτήσεις στα social media, ρεπορτάζ και επαγγελματικές συνεργασίες, δημιουργώντας οργανική, αυθεντική προβολή με υψηλό αντίκτυπο.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου αναλαμβάνει ενεργά τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των Fam Trips με στόχο, όπως αναφέρει:
“Τη στοχευμένη επιλογή αγορών και επαγγελματιών του τουρισμού, σύμφωνα με τη στρατηγική προώθησης και το place brand της Πελοποννήσου.
Τη δημιουργία προγραμμάτων που αναδεικνύουν τη μοναδικότητα και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Πελοποννήσου.
Την προώθηση βιωματικών εμπειριών υψηλής προστιθέμενης αξίας, μέσα από συνεργασίες με τοπικούς φορείς και επιχειρήσεις.
Κάθε Fam Trip σχεδιάζεται με προσοχή στη θεματολογία και το κοινό-στόχο, διασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή απήχηση και αποτελεσματικότητα.
Τρία ταξίδια εξοικείωσης υλοποιήθηκαν ήδη από την Περιφέρεια Πελοποννήσου σε συνεργασία με το Athens Convention & Visitors Bureau (Athens CVB), από τις 9 έως τις 11 Απριλίου.
Τα fam trips διοργανώθηκαν σε συνέχεια της συμμετοχής της Περιφέρειας στην κορυφαία διεθνή διοργάνωση Β2Β τουριστικών συναντήσεων “This is Athens Agora”. Οι διεθνείς tour operators που συμμετείχαν προέρχονταν από στρατηγικές αγορές όπως η Βόρεια Ευρώπη, οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς και η Κίνα, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Περιφέρειας Πελοποννήσου για την ανακάλυψη αυθεντικών εμπειριών πέρα από τα καθιερωμένα.
Στόχος ήταν η ανάδειξη θεματικών διαδρομών και εμπειριών που λειτουργούν ως γέφυρα σύνδεσης με το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών (AIA), την κύρια πύλη εισόδου επισκεπτών στη χώρα, ενισχύοντας την ελκυστικότητα της Πελοποννήσου ως ποιοτικού, αυθεντικού και βιώσιμου προορισμού.”