Τις διεθνείς αγορές του Βελγίου και της Ολλανδίας στοχεύει ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου με στρατηγικές ενέργειες και εξειδικευμένες δράσεις

Τις διεθνείς αγορές του Βελγίου και της Ολλανδίας στοχεύει ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου με στρατηγικές ενέργειες και εξειδικευμένες δράσεις, όπως ανακοίνωσε σήμερα  , κάνοντας γνωστό πως , στο πλαίσιο αυτό ο οργανισμός έλαβε μέρος στο Virtual B2B Sales Workshop της Respond on Demand που διοργανώθηκε στις 23 Φεβρουαρίου. «Στο virtual B2B workshop συμμετείχαν  travel agents, tour operators και MICE organizers από το Βέλγιο και την Ολλανδία. Αντίστοιχα από την Ελληνική αγορά συμμετείχαν πολλές και σημαντικές τουριστικές επιχειρήσεις όπως Domes Resorts, Poseidonion Grand Hotel, Elounda Gulf Villas, Dromeas travel, Mazi Travel & Events, XILOURIS TRAVEL, Ledra Hotels & Villas κ.α.»

Και συνεχίζει: «Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου όπως και οι υπόλοιπες Ελληνικές συμμετοχές έκανε δεκάλεπτη παρουσίαση του προορισμού εστιάζοντας σε όλα τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που αυτός παρέχει στους επισκέπτες. Επιπλέον, παρουσιάστηκαν και συγκεκριμένες θεματικές μορφές τουρισμού που είναι δημοφιλείς στις συγκεκριμένες αγορές όπως ο αθλητικός τουρισμός και ιδιαίτερα ο ποδηλατικός, ο γαστρονομικός τουρισμός και ο Senior τουρισμός.

Μετά το τέλος της παρουσίασης έγιναν ερωτήσεις από τους Βέλγους και τους Ολλανδούς πράκτορες, αρκετοί εκ των οποίων εξέφρασαν έντονο ενδιαφέρον για ενδεχόμενο άνοιγμα του προορισμού από τα γραφεία τους. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως οι πράκτορες στο σύνολό τους μετέφεραν τα πρώτα αισιόδοξα μηνύματα για την πορεία του τουρισμού σύμφωνα με το ενδιαφέρον και τα αιτήματα από τους πελάτες τους που δείχνουν ενδεχόμενη ανάκαμψη. Επιπλέον, η Ελλάδα θεωρείται σύμφωνα με μετρήσεις η πλέον δημοφιλής χώρα για διακοπές στην μετά Covid εποχή, άμεσα συνδεδεμένη με την Υγεία και την ασφάλεια των κατοίκων και των επισκεπτών της.» και ο l.T.O καταλήγει: «Η στρατηγική στόχευση επισκεπτών από τις Κάτω Χώρες έχει ξεκινήσει από το 2018 για τον Τουριστικό Οργανισμό Λουτρακίου με συμμετοχές στις εκθέσεις Salon Des Vacances (2019) & Vakantiebeurs (2018) ενώ, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν, ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου θα διοργανώσει fam trip για του ενδιαφερόμενους πράκτορες. Οι επαφές των ενδιαφερόμενων πρακτόρων έχουν αποσταλεί από τον Τουριστικό Οργανισμό Λουτρακίου σε ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία για να αξιοποιηθούν άμεσα.»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ