Διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου παρέθεσε το ΔΣ του LTO στα ΜΜΕ με θέμα τον απολογισμό πεπραγμένων του 2020.
Ο Οργανισμός Τουρισμού ιδρύθηκε τις «κανονικές εποχές» προ πανδημίας και αποδείχθηκε ένα εξαιρετικό εργαλείο για τους επαγγελματίες του τουρισμού τον τελευταίο χρόνο, όπου είναι κλειστά τα πάντα αφού μπορούν τουλάχιστον οργανωμένα να προετοιμαστούν για το άνοιγμα της χώρας σε τουρίστες του εσωτερικού αλλά και του εξωτερικού.
Το 2020 ο LTO αναγκάστηκε να αλλάξει την βασική του στόχευση στον εσωτερικό τουρισμό, αφού προέκυψε η πανδημία και το κλείσιμο των συνόρων.
Αποτέλεσμα της άμεσης αλλαγής στρατηγικής ήταν η αύξηση των επισκεπτών από τη χώρα μας και η πτωτική, αλλά μικρότερη του αναμενόμενου άφιξη τουριστών από το εξωτερικό.
Οι δράσεις του LTO ωφέλησαν καταρχήν την τοπική κοινωνία αφού βοήθησε στη διατήρηση, όσο αυτό ήταν δυνατόν σε αυτές τις συνθήκες, του κύκλου εργασιών των τοπικών επιχειρήσεων με την προβολή τους, με σεμινάρια για τους επαγγελματίες του τουρισμού, που είχε σαν αποτέλεσμα και την δημιουργία θέσεων εργασίας σε αυτές τις επιχειρήσεις.
Η νέα επιτυχημένη στρατηγική
Η νέα στρατηγική βασίστηκε στην εγγύτητα του Λουτρακίου στην Αττική, παρθένες παραλίες για ήσυχες βουτιές, βουνό και θάλασσα σε ελάχιστη μεταξύ τους απόσταση. Το motto που εφαρμόστηκε για την τουριστική επικοινωνία ήταν «More than an Island Loutraki, Perachora, Agioi Theodoroi”.
Έγιναν συνεργασίες προβολής με ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας. Δημιουργήθηκαν «υλικά επικοινωνίας», όπως video, έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό. Αξίζει να σημειωθεί πως το προωθητικό video είχε 100.000 θεάσεις.
Ο LTO συμμετείχε σε διαδικτυακές εκθέσεις και ημερίδες ώστε να μην χαθεί η επαφή με τη διεθνή αγορά τουρισμού, εν μέσω πανδημίας.
Το 2020 έγινε αναδιάρθρωση της ιστοσελίδας του οργανισμού με στόχο την καλύτερη πληροφόρηση των επισκεπτών, αλλά και την εμφάνισή της «πιο ψηλά» στην Google, με αποτέλεσμα αύξηση 32% των χρηστών – επισκεπτών της ιστοσελίδας.
Επίσης κατά το 2020 «έτρεξαν» καμπάνιες σε facebook, google και instagram με πολύ καλά αποτελέσματα θέασης.
Επίσης συνεχίστηκε για τρίτη χρονιά η επιτυχημένη λειτουργία του info center του Ισθμού, όπου η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει αναλάβει την ανάπλαση του Ισθμού συνολικά για τουριστική χρήση.
Στην Επιτροπή Τουρισμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου συμμετέχει και ο LTO, όπου πολλές από τις προτάσεις του, περιελήφθησαν στο πρόγραμμα της Περιφέρειας για τον τουρισμό.
Επίσης ο Οργανισμός συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που έφερε η πανδημία στον τουρισμό.
Υποστηρίζει υλικοτεχνικά εθελοντές της περιοχής στο έργο που επιτελούν, αλλά και τις Αρχαιολογικές ανασκαφές των λουτρών Κατουνίστρας και συνεργάζεται με τον σύλλογο για την αναβίωση των Νέμεων αγώνων.
Έχει ήδη 250 ενεργά μέλη για τα οποία πραγματοποιεί ημερίδες, σεμινάρια καθώς και υποστήριξη στις εκδηλώσεις τους.
Σε ερώτηση της hmerisiaskorinthou.gr σχετικά με την ύπαρξη μελέτης από την Περιφέρεια Πελοποννήσου για την συνολική τουριστική ανάπλαση του Ισθμού και την ημερομηνία ολοκλήρωσης των έργων, ο πρόεδρος του LTO,κ. Καραβουλης, δήλωσε ότι τα έργα είναι αρμοδιότητα της Περιφέρειας, υπάρχει μελέτη αλλά υπάρχει δρόμος ακόμη για την ολοκλήρωση του έργου.
Ο Δήμος Λουτρακίου είναι σε στενή συνεργασία με τον LTO πάνω σε πολλά ζητήματα, αλλά και χρηματοδότηση από πλευράς του Δήμου. Ο κ. Γκιώνης, Δήμαρχος , δήλωσε ότι είναι σε συνεννόηση με δύο μεγάλα κανάλια για την προβολή του δήμου το 2021.
Για το φετινό καλοκαίρι ο LTO έχει επικεντρώσει και πάλι στον εσωτερικό τουρισμό, αλλά έχει έτοιμο πλάνο για την προσέλκυση και τουρισμού από το εξωτερικό που θα εφαρμοστεί αμέσως μόλις ανοίξουν τα σύνορα της χώρας.