Κόρκα, Πιτσάκης, Φιλιππίδου, Βλάσσης εκπροσώπησαν την Κορινθία στη τηλεδιάσκεψη της Περιφέρειας για τον τουρισμό στη νέα εποχή  

Η Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Παιδείας Αθηνά Κόρκα,  η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κορινθίας Σοφία Φιλιππίδου, , ο Παναγιώτης Πιτσάκης Πρόεδρος των Επιμελητηρίων Πελοποννήσου και πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κορινθίας και ο Δημήτρης Βλάσης Μέλος του τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου (LTO) έλαβαν μέρος από το νομό μας στη τηλεδιάσκεψη για τον τουρισμό που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 8 Απριλίου. Πρόκειται για τη Συνεδρίαση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής Τουρισμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Η συζήτηση κινήθηκε γύρω από δύο κρίσιμα θέματα: την Επικαιροποίηση της Εικαστικής Τουριστικής Ταυτότητας του Προορισμού «Πελοπόννησος» και τις Αναπτυξιακές προτεραιότητες της αγοράς Τουρισμού της Πελοποννήσου για τη νέα Προγραμματική περίοδο.

Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Άννα Καλογεροπούλου, αφού καλωσόρισε τα μέλη της επιτροπής, εξέφρασε την ικανοποίησή της για την έναρξη υλοποίησης δράσεων προώθησης του τουριστικού προϊόντος μετά την απόρριψη της προσφυγής που είχε κατατεθεί για το πρόγραμμα τουριστικής προβολής, όπως αναφέρει η Περιφέρεια.  Συνέχισε ενημερώνοντας για τον πρόσφατα δημοσιευμένο Νόμο σχετικά με τη λειτουργία των “καταλυμάτων καραντίνας”.

Στη συνεδρίαση συζητήθηκε η ανάγκη επικαιροποίησης της εικαστικής τουριστικής ταυτότητας, που στόχο έχει την ανάδειξη και αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του προορισμού σε συνδυασμό με δράσεις ψηφιακής προβολής. Προχωρώντας, η Αντιπεριφερειάρχης εξέφρασε τη πρόθεση υλοποίησης από την Περιφέρεια εκπαιδευτικών σεμιναρίων Γαστρονομίας και την καθιέρωση ετήσιου Φεστιβάλ Γαστρονομίας στην Πελοπόννησο.

Ακολούθως, ζήτησε από τους συμμετέχοντες να καταθέσουν τις απόψεις τους για τα έργα που έχει την πρόθεση να εντάξει η ομάδα της Διεύθυνσης Τουρισμού στην νέα προγραμματική περίοδο, εξειδικεύοντας τις προτάσεις σε τέσσερις άξονες.

Στη συνέχεια, τα μέλη της Επιτροπής κατέθεσαν τις προτάσεις τους και συμφώνησαν πως όλα τα παραπάνω έργα είναι κρίσιμο να υλοποιηθούν στα πλαίσια της νέας τάξης πραγμάτων που θέλει τους προορισμούς πιο ελκυστικούς και ανταγωνιστικούς με προϊόντα που θα συμβάλλουν στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και στην προσέλκυση υψηλότερης αξίας τουριστικών ομάδων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ