Το 2021, το 69% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου ηλικίας 16 έως 74 ετών έκανε τουλάχιστον μία online αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Το 2020, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 59%.
Το ποσοστό του 69% κατατάσσει την Ελλάδα στη 19η θέση ανάμεσα στα 27 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τα πιο υψηλά ποσοστά online shoppers. Γενικά, η Ελλάδα δεν απέχει πολύ από τον μέσο κοινοτικό όρο: το περασμένο έτος, το 74% των Ευρωπαίων -κατά μέσο όρο- έκανε online αγορές προϊόντων και υπηρεσιών για ιδιωτική χρήση.
Και στην Ευρώπη, τα ποσοστά των online αγοραστών αυξήθηκαν το 2021, αν και όχι με ρυθμό αντίστοιχο αυτού που είχαμε στην Ελλάδα. Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Eurostat, οι διαδικτυακές αγορές στην Ε.Ε. αυξήθηκαν κατά 1 ποσοστιαία μονάδα σε σύγκριση με το 2020, όταν το 73% των χρηστών του Διαδικτύου έκανε online αγορές.