Στην ευθύνη της Δ/νσης  Πολιτικής Προστασίας η  οργάνωση και τήρηση του υλικού που ανά Περιφερειακή Ενότητα που  διαθέτει η Περιφέρεια

Απόφαση του Περιφερειάρχη κ. Παναγιώτη Νίκα προβλέπει πως η  οργάνωση και τήρηση του υλικού που ανά Περιφερειακή Ενότητα διαθέτει η Περιφέρεια Πελοποννήσου για την αντιμετώπιση καταστροφών ή καταστάσεων έκτακτης ανάγκης περιέρχεται στην ευθύνη της Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας και ο συντονισμός στον συντονιστή Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας. Η εν λόγω απόφαση αφορά την οργάνωση θεμάτων για πρόληψη και αντιμετώπιση καταστροφών και καταστάσεων έκτακτης ανάγκης.

Μάλιστα , όπως αναφέρει η Περιφέρεια. με την απόφασή του αυτή, ο Περιφερειάρχης καλεί τους προϊσταμένους των Τμημάτων Πολιτικής Προστασίας κάθε Π.Ε., μέσα σε 10 ημέρες:

α) να διενεργήσουν έλεγχο του υλικού (ποσότητα, αξιολόγηση) που είναι αποθηκευμένο (σκηνές κλπ) στην οικεία περιφερειακή ενότητα

β) να προτείνουν κατάλληλο χώρο αποθήκευσης, κατά προτεραιότητα ιδιοκτησίας της Περιφέρειας ή του δημοσίου

γ) να υποβάλλουν έκθεση στον συντονιστή Πολιτικής Προστασίας ο οποίος εν συνεχεία θα ενημερώσει τον Περιφερειάρχη για ανακατανομή υπάρχοντος υλικού, καταστροφή υλικού που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αγορά συμπληρωματικού υλικού όπου απαιτηθεί.

Όπως δήλωσε,  ο κος Νίκας  « όλα τα βαρέα μηχανήματα της Περιφέρειας περνούν στην αρμοδιότητα της Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας και παράλληλα αναδιανέμονται σε όλες τις Π.Ε., καθώς είχαν συγκεντρωθεί στην έδρα, ενώ αγοράζονται και νέα.»

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ