“Peloponnese – Greece beyond the obvious”- Η ξεχωριστή καλοκαιρινή καμπάνια της Περιφέρειας για την Πελοπόννησο και τις ομορφιές της

Έχοντας στόχο την καλύτερη προβολή της Πελοποννήσου και για το φετινό καλοκαίρι και την προσέλκυση τουριστών από κάθε γωνιά της Ελλάδας και του κόσμου, η Περιφέρεια Πελοποννήσου έφτιαξε μια ξεχωριστή καλοκαιρινή καμπάνια “Peloponnese – Greece beyond the obvious” και προβάλει την διαχρονική ταυτότητα της Πελοποννήσου που στέκεται αναλλοίωτη μέσα στο χρόνο. Βασικό μήνυμα :“Peloponnese beyond time. Greece beyond the obvious”  στη νέα τουριστική καμπάνια  “Σε έναν κόσμο όπου όλα αλλάζουν τόσο γρήγορα, το φυσικό κάλλος και η ζεστή εμπειρία διακοπών της Πελοποννήσου αποτελούν σταθερό σημείο αναφοράς σε κάθε εποχή του χρόνου”, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά.

Ο θεατής «ξεναγείται» σε περιοχές και τοπόσημα μοναδικής ομορφιάς και ιστορικής σημασίας τα οποία, όπως διαπιστώνει ταυτόχρονα, δεν έχουν αλλοτριωθεί από το πέρασμα του χρόνου. Παράλληλα αναδεικνύονται εμπειρίες και επιμέρους προορισμοί δίνοντας το στίγμα ότι η Πελοπόννησος αποτελεί προορισμό για κάθε εποχή.

Με πρωτότυπο τρόπο τα αληθινά χρώματα, ο παραδοσιακός χαρακτήρας και η σύγχρονη πλευρά της αποκαλύπτονται στην κάμερα δίνοντας στον επισκέπτη την υπόσχεση ότι στη Πελοπόννησο θα βρει ό,τι αναζητά.

Με βασικό όχημα ένα video spot, η καμπάνια εστιάζει κυρίως σε ψηφιακά μέσα και προβάλλεται στην Ελλάδα και τις αγορές της Γερμανίας, τη Γαλλίας, της Ολλανδίας, της Ιταλίας, της Ελβετίας και της Μεγάλης Βρετανίας.

Όπως τονίζει ο Περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας, “ως περιφερειακή Αρχή αποτελεί κεντρική μας επιδίωξη η ολοκληρωμένη προβολή όλων των ιδιαίτερων και διαχρονικών χαρακτηριστικών του τόπου μας, όπως ο πολιτισμός, το φυσικό περιβάλλον, η μακραίωνη ιστορία και η γαστρονομία με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την προσέλκυση υψηλότερου εισοδηματικά κοινού. Η νέα καμπάνια υλοποιείται στο πλαίσιο στρατηγικής με μακροπρόθεσμο προσανατολισμό που εμπνέεται από τις επιθυμίες κατοίκων και επισκεπτών και έρχεται να δώσει ουσιαστικές απαντήσεις σε αυτές”.

Από την πλευρά της η αντιπεριφειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Άννα Καλογεροπούλου δήλωσε: “Συνεχίζουμε με συνέπεια το έργο μας για την ανάδειξη και καθιέρωση της Πελοποννήσου ως προορισμό ήπιας τουριστικής ανάπτυξης, με σεβασμό προς το περιβάλλον και την παράδοσή της και παράλληλη κάλυψη των αναγκών ενός αυξανόμενου μεριδίου ταξιδιωτών διεθνώς. Είμαστε ικανοποιημένοι που η παρουσίαση της φετινής καμπάνιας συμπίπτει με τις διακρίσεις του καλοκαιρινού σποτ σε διεθνείς διοργανώσεις και δεσμευόμαστε, για μια ακόμη φορά, για υψηλά αποτελέσματα”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ