Με μεγάλη επιτυχία και περισσότερους από 400 συμμετέχοντες από την Κόρινθο αλλά και από όλη την Ελλάδα πραγματοποιήθηκε η διαδικτυακήημερίδα:Μορφές υποστήριξης των εκπαιδευτικών στην εποχή της «παιδαγωγικής της πανδημίας» και του «ακορντεόν». Η Ημερίδα διοργανώθηκε από την Κόρινθο ως ενταγμένη Πόλη στο Παγκόσμιο Δίκτυο της UNESCOτων Πόλεων που Μαθαίνουν».
Οι εισηγητές αναφέρθηκαν σε προβλήματα καθώς και καλές πρακτικές που βίωσαν οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο τοπικό επίπεδο της Κορίνθου τόσο από τη σκοπιά της διοίκησης Κορινθίας όσο και των εκπροσώπων των εκπαιδευτικών. Παρουσιάστηκαν επίσης πολύ ενδιαφέροντα συναφή θέματα από την πόλη της Λάρισας, η οποία έχει μια πλούσια και πολυετή εμπειρία ως ενταγμένη Πόλη στο Δίκτυο της UNESCO. Επί πλέον, στην ημερίδα αναδείχτηκανπολύ σημαντικες προσεγγίσεις όσον αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, στην οποία βρέθηκαν αναγκαστικά οι εκπαιδευτικοί χωρίς να είναι προετοιμασμένοι και τέθηκαν ακόμα ζητήματα αξιοποίησης αυτών των εμπειριών για την μετά την πανδημία περίοδο. Παρουσιάστηκαν επίσης πολύ πλούσιες ψυχολογικές προσεγγίσεις που αξιοποιήθηκαν τόσο σε σχολεία της Κορίνθου όσο και της Αθήνας.
Όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου, σε όλη την ημερίδα επισημάνθηκαν πρωτόγνωρες καταστάσεις στις οποίες βρέθηκαν οι εκπαιδευτικοί καθώς και σημαντικά ζητήματα και δυνατότητες που προέκυψαν.
Στην ημερίδα χαιρέτησαν ο Δήμαρχος Κορινθίων κ. Βασίλης Νανόπουλος, ο αντιδήμαρχος Εκπαίδευσης και Πολιτισμού κ. Ευάγγελος Παπαϊωάννου, η Διευθύντρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κα Δέσποινα Τσακίρη και η Αναπληρώτρια Οργανωτική Συντονίστρια του ΠΕΚΕΣ Πελοποννήσου κα Κατερίνα Γκίνη.
Οι ομιλητές ήταν εκπαιδευτικοί και διευθυντές εκπαίδευσης της Κορίνθου, ειδικοί των Πόλεων που Μαθαίνουν και της Διά Βίου Μάθησης, πανεπιστημιακοί, ψυχολόγοι έμπειροι στη συνεργασία με σχολεία. Χαρακτηριστικό της ημερίδας, η οποία αποτελεί τη δεύτερη δημόσια εκδήλωση της νεοενταγμένης πόλης της Κορίνθου στο Παγκόσμιο Δίκτυο της UNESCOτων Πόλεων που Μαθαίνουνήταν ο πολύ ανθρώπινος και άμεσος τρόπος με τον οποίο πραγματοποιήθηκε καθώς και το επίκαιρο,πρωτότυποκαι πολυδιάστατο πλαίσιο της.