Οι τρεις άξονες για τον τουρισμό – Τί είναι η στρατηγική door to door που εφαρμόζει ο Υπουργός

Ο τουρισμός είναι η “βαριά βιομηχανία” για τη χώρα μας και το Υπουργείο Τουρισμού , όπως ανέφερε ο Υπουργός Βασίλης Κικίλιας, εφαρμόζει μια στρατηγική που κινείται σε τρεις άξονες. Μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ είπε πως : «Η στρατηγική του Υπουργείου τουρισμού επικεντρώνεται σε τρεις άξονες, πρώτον να φωτίζουμε όλους τους προορισμούς της χώρας, δεύτερον να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο και τρίτον να φέρουμε επισκέπτες νωρίτερα από ποτέ» υπογραμμίζοντας ότι «η σκληρή δουλειά που κάναμε το Φθινόπωρο και το χειμώνα μέσα σε αντίξοες συνθήκες μιας παγκόσμιας κρίσης, αποδίδει καρπούς για την ελληνική οικονομία».
Μάλιστα ανέφερε ενδεικτικά στοιχεία από τις πληρότητες των προορισμών για τις διακοπές του Πάσχα, σε ανοικτά καταλύματα τόσο σε δημοφιλείς προορισμούς.
«Οι κρατήσεις αυξάνονται, οι προορισμοί πληθαίνουν αλλά δεν εφησυχάζουμε και με στρατηγική door to door προγραμματίζω να επισκεφτώ πολλές γειτονικές χώρες, όπως η Ρουμανία και η Σερβία που φέρνουν οδικό τουρισμό ιδιαίτερα στη Βόρεια Ελλάδα αλλά και χώρες που έχουν ισχυρό τουριστικό σήμα στην Ελλάδα όπως οι Σκανδιναβικές», δήλωσε ο Υπουργός τουρισμού Βασίλης Κικίλιας , μεταξύ άλλων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ