Γιατί το «Ψηφιακό Δωμάτιο Επικοινωνίας» αλλάζει την καθημερινότητα των υπαλλήλων και των ασφαλισμένων που περιμένουν να πάρουν τη σύνταξή τους;

Το «Ψηφιακό Δωμάτιο Επικοινωνίας» είναι μια νέα ψηφιακή μέθοδος που αλλάζει την καθημερινότητα τόσο των υπαλλήλων όσο και των ασφαλισμένων που περιμένουν να πάρουν τη σύνταξή τους. Είναι μια ψηφιακή βάση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, απλή στη λειτουργία της, για ανταλλαγή πληροφοριών, απάντηση ερωτήσεων και υποβολή τυχόν εγγράφων που απουσιάζουν και η οποία οδηγεί σε οικονομία χρόνου, καλύτερη εξυπηρέτηση και γρηγορότερη απονομή συντάξεων, όπως αναφέρεται.  Πρόσβαση στην πλατφόρμα αναγνωρίζεται στις εξής κατηγορίες (ρόλους) χρηστών: α) πολίτες β) υπάλληλος e-ΕΦΚΑ γ) επιβλέπων δ) διαχειριστής της εφαρμογής . Πρόσφατα δόθηκαν και περισσότερες οδηγίες για όσους θέλουν να την χρησιμοποιήσουν.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ