Τί είναι το προηγμένο σύστημα DMS που θα συμβάλλει στην καλύτερη προβολή του τουριστικού προορισμού “Πελοπόννησος”;

Ένα προηγμένο σύστημα με το οποίο θα είναι δυνατή η όσο το δυνατόν καλύτερη προβολή του τουριστικού προορισμού “Πελοπόννησος”, συζητήθηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες στην Περιφέρεια, στην Τρίπολη. Ο Περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας  συμμετείχε στη σύσκεψη αυτή με αντικείμενο την ανάπτυξη και λειτουργία ενός προηγμένου περιφερειακού συστήματος διαχείρισης προορισμού (Destination Management System / DMS) για την όσο το δυνατόν καλύτερη προβολή του τουριστικού προορισμού “Πελοπόννησος”.

Στη σύσκεψη, στην οποία μετείχαν η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αννα Καλογερόπουλου, αρμόδια υπηρεσιακά στελέχη και συνεργάτες της Περιφέρειας, όπως και στελέχη από τον ΟΤΕ και την Cosmote, εξετάστηκαν τα δεδομένα για τη συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών.

Όπως τονίστηκε και έγινε γνωστό χθες το βράδυ από την Περιφέρεια « το εν λόγω σύστημα (DMS) θα συγκεντρώνει και θα παρουσιάζει όλη την τουριστική πληροφορία της Περιφέρειας Πελοποννήσου και θα ενημερώνεται – επικαιροποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα παρέχοντας ολοκληρωμένες, καινοτόμες, “έξυπνες”, υπηρεσίες e-tourism, οι οποίες θα δίνουν στους χρήστες της πλατφόρμας, την δυνατότητα να γνωρίσουν και στη συνέχεια να επιλέξουν τον προορισμό λαμβάνοντας υπ’ όψιν και τις ελεύθερα παρεχόμενες υπηρεσίες (πολιτιστικές εκδηλώσεις, διαδρομές κτλ) της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Το DMS θα αποτελέσει ένα ολοκληρωμένο πληροφορικό σύστημα διαχείρισης προορισμού, ενώ οι υπηρεσίες πληροφόρησης και ενημέρωσης θα παρέχονται ελεύθερα και δωρεάν προς όλους τους χρήστες, θα αφορούν δε στο γενικό κοινό ενώ σε καμία περίπτωση δεν θα δημιουργούν έσοδα για τον δικαιούχο από οποιαδήποτε πηγή και δεν θα προβάλλουν επιχειρήσεις ή προϊόντα επιχειρήσεων. Επιπλέον το εν λόγω σύστημα δεν θα περιλαμβάνει διαφημίσεις και δεν θα δίνει τη δυνατότητα κρατήσεων στους χρήστες του.

Η υλοποίηση και λειτουργία του DMS αφορά κυρίως σε soft ενέργειες διαφοροποίησης του τουριστικού – πολιτιστικού περιφερειακού προϊόντος, με στόχο να εμπλουτιστεί το τουριστικό προϊόν και οι παρεχόμενες υπηρεσίες πληροφόρησης και ενημέρωσης της Περιφέρειας Πελοποννήσου προς το γενικό κοινό, με έμφαση στην αειφόρο και βιώσιμη διαχείριση του προορισμού.»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ